Nu gick allt åt fan!

Allt känns piss och skit just nu. Jag har missat tåget till Darwin som gick IGåR!!! Min reseagent Chris-the anus...hole hade bokat in en extra natt på mitt hostel vilket jag trodde jag skulle då ta.


MEN!


Jag skulle egentligen bara tagit mig direkt till tågstationen ifrån en campingutflykt!!! Va fan tänkte han med?! Jag har svettats i tre dagar streck, sovit ute i buschen, kommer tillbaka skittrött och då ska jag ha stenkoll på mitt schema.


Nej, fan vad sur jag är på han och mig själv såklart. Ska aldrig mera boka upp mig såhär mycket...


Fan också... är riktigt ledsen för att jag missade tågsresan och att jag nu säkert måste betala en flygbiljett till Darwin som kostar skjortan.


Kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!