En gammal pärla...

En av mina bästa historier tror jag. Visst skulle jag kunna sätta dit åäö i den men, varför det? Känslan finns där, glädjen av att ha äntligen hittat en dator precis då lusten är som störst för att skriva.

Denna händelse historien förklarar skapade resan till vad den blev. Nej, nu blir jag nostalgisk. Klicka på bilden för lite rolig läsning.

Sen ehh, jag har fortfarande frågor om att jag ska skriva vart jag är med båten och så. Med vemod pillar jag ner det här.

Vi ska gå ifrån Pembroke, hur det nu stavas och hur nu mycket jag ens bryr mig, tidigt på morgonen. Det vankas ankring en liten stund, sen in mot Cardiff. Vi har en massa last i båten, stinker fan. Fyra olika sorter tydligen. Mitt engagemang sjunker för varje sekund jag försöker sätta mig in i laster och resor. Finns det något mer tråkigt?

Nej, klicka på bilden och skratta istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!