Kilroy Travels, ni är coola.

Under många år har jag varit avundsjuk och snål. Jag har försökt prata med människor som inte lyssnat på mig, de har varit upptagna med något annat. De kallas för Ipod-generationen. De som föddes då jag föddes och de som föds typ, nu.

Jag har velat passa in men varit för snål. Jag har gått och suktat på skylfönster och räknat på fingrarna. Men nej, det blev inte av den gången heller.

Det är här KILROY Travels kommer in i bilden. KILROY Travels har egenskaper jag inte kände till. Förutom att de kan läsa mina tankar så har jag också vunnit någons slags tävling hos dem. Så medans jag står ute på tankdäck och blir översköljd av saltvatten, jag drömmer om min framtida resa till Asien. Då ba går jag och vinner tävlingen jag inte hade en aning om existerade!

Eller nåt. Ett pris är det i alla fall!

Detta har kommit hem med posten. Det var addresserat till mig och farsan hade ingen fullmakt, så jag vet inte hur han lyckades hämta ut det. Men alltså, fatta va coolt. Nu är jag inte bara en av dem som sitter på fik med 3G internet ifrån Tre, nu kan jag också föra Ipod-generationen vidare!

Tack KILROY Travels. Jag kommer köpa den där försäkringen Gouda ifrån er nu. Jag lovar!






Jag kommer skriva legendariska reseskildringar ihop med min nya Ipod!

Kommentarer
Postat av: Sjöman

Grattis! Nu måste jag vrkligen vara den enda som inte har en ipod! Vi var bara två ombord som INTE hade en men sen gick ju överstyret och köpte en i USA. Får väl bli ett besök till Applestore för mig med. Har spanat på den rosa ett tag. Me like rosa! Det behövs mer rosa på båtarna...

2008-07-30 @ 16:35:10
URL: http://hemmaochute.blogg.se/
Postat av: Martin

Haha, vi diskuterade det idag faktiskt. Jag och kapten.



Han tyckte jag ska göra ett pride inspirerat inlägg nu och börja måla detaljer på däck med rosa.

2008-07-30 @ 17:34:17
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha jag bidrar iaf på Anton med min rosa mobil, plus att jag erbjudit mej att hjläpa till att måla huvudmaskin rosa.. Men ja tycker maskin verkar tveksamma..Hmm kanske ska gå ner och måla lite utan tillåtelse så de får se hur bra det blir..

2008-07-30 @ 18:38:54
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!