Sammanfattar min blogg.

Sitter och klistrar in de bästa inläggen jag har i word. Det är väldigt mycket bra grejer här faktiskt. Jag rättar och skriver om inläggen. Optimerar humorn i dem. Vill spara dem mer än enbart här, kul att ha i framtiden.

Sedan har min första skiva kommit hem till brorsan, snart kommer de upp på aftonbladet. Ska bli spännande och se vad som kommer hända där.

Sen kunde jag inte hjälpa att le när jag ser en gammal text. Min framtidsanalys var ganska så träffsäker...

Klicka på texten undertill, eller bilden, för att komma dit.


Min fantasi snurrar redan i femtiotusensextiotvå varv i minuten.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du tagit fotot? :0 Skitfint! :D

2008-07-23 @ 01:15:23
URL: http://caust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!