Headbang!

Snittlängden för telesamtal hos kvinnor är 20 min, hos män bara 3. Ibland också tre sekunder, men vi lyckas ändå förmedla våra budskap under denna korta tid...

Iförrgår. En bakis kompis förklaring på hårt uteliv.

- Jag vetifan vad jag gjorde. Har sån fruktansvärd träningsvärk i nacken, precis som om jag headbangat under en tvåtimmars spelning av Rage Against the Machine. Helt sjukt.
- Har du gjort det?
- Vadå? Headbangat?
- Ja?
- Du, jag har fan svart bälte i headbang, gjorde det fyra timmar streck en gång. Fick köpa en extra natt på hotellet dagen efter, kunde inte röra mig en millimeter. Fick muskelinfalmmation.
- Zon?
- Ja, fyra tuber på två dar. Lätt.


Kommentarer
Postat av: Psyk

Ja. Man kan även få liknande smärta av att suga kuk.



Oj. Nu var jag grov i mun igen.

2008-06-08 @ 16:14:16
URL: http://psykbrytet.blogg.se/
Postat av: Psyk

Ja, och jag har designmani i CSS och kodmallarna. Du, för att få denna text på startsidan att se lite bättre ut:



Martin, 23, sjöman anställd av rederiet Broströms.

Tar du sjöfart på stort allvar, då är detta inte en plats för dig.

Välkommen till en blogg utan många rätt, humor är min grej.

Kontakt: cmj[email protected]



.....



lägg in <div id="profile"><font face="arial" size="2"><b> Din text: Martin, 23...etc etc </font></b></div>.



Och städa upp bland alla de där bloggportalerna du länkar till, det ser för jävligt ut! Sortera i alla fall in dem i storleksordning genom att lägga de stora bloggkoll och bläggvärde längst ner.



Kram från Mamma.

2008-06-08 @ 16:19:51
URL: http://psykbrytet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!