Jag letar stand up klubb.

Håller på för fullt att öva på min stand up. Min kära mora frågade igår vad som hände med allt videofilmande? Mitt svar är att så länge jag håller huvudet på humorspåret, då löser sig allt.

Hela tiden försöker jag tänka humor, punchlines. Jag har numera också en diktafon med mig. Inspelningarna är ganska hysterisk dock.

Jag vill verkligen upp på scen nu och pröva mitt material. Har fått svar ifrån Linköping comedy club, Lkpg Ha Ha! Det verkar inte vara något problem med att få komma upp på scen nästa gång.

Det trista är bara att dom inte vet när nästa gång är. Någon gång under Juli Augusti fick jag som svar...

Jag mönstrar ju på i Juli.

Ska kolla med andra klubbar runtikring landet ifall det finns tid innan jag drar ut. Då åker jag dit direkt isåfall.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hör av dej sen så kommer jag med! ;o)

2008-06-13 @ 12:20:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Martin

Haha, ja. Lite lågsäsong för stand up nu tyvärr. Ska skicka lite fler mail idag.



Blir nog Göteborg eller Stockholm. Där finns det klubbar som kör hela sommarn också.



Shoo!

2008-06-13 @ 18:01:48
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: insider

har du hört den förut..?



"how does james bond like his pussies?

-shaven, not furred..."



"skillnaden mellan erotisk & pervers?

-erotisk kittlar med fjädern.

-pervers trycker in hela hönan..."



"vad tycker du om kärnkraften?

-den är strålande..."



får du till det i trakterna av götet måste du höra av dig!



dagens citat: "the key to immortality is to have done something worth remembering" (bruce lee)

2008-08-27 @ 23:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!