Time flies by and it's now a flies time to die.

Min tid på det fasta fina landet Sverige susar iväg. Det känns som att min arbetsgivare ringer när som helst och säger datumet då jag måste arbeta var och varannan dag.

Jag väntar fortfarande på besked om att få min tid förlängd ombord. Så fort jag får beskedet så köper jag en flygbiljett till Asien. Jag och Nils vill ha datumet då resan börjar klart för oss. Oj oj, det kommer bli en resa att dokumentera, ska ha med mig datorn och klippa små filmer om varje ställe.

- Har du vaccinerat dig Nils?
- Jamen! Jag sa ba, Asien nästa! Sen sprutade hon in hepatit alfabet och något annart dyrt skit. FAN VA KUL VI SKA HA!

 Var ju i Stockholm i helgen också. Gillar det folket, aldrig någon tanke om att dra på krogen. Hemmafest all the way!



Killen i grönt var på besök ifrån Australien, störtskön...

Annars var nog kvällens kommentar och move ifrån Elins brorsa Anders. Hela bordet var fullt med glas och flaskor...

- Alltså Martin, får du inte bara en sån jävla lust att ba vräka undan bordet!

O så börjar han lyfta i bordet, upptäcker att det var visst vinglas som börjar sprängas under fötterna.

- ÖH! SYRRAN!
- Va?
- Fan nån har vräkt, ehh, ja... KOLLA KOLLA! MARTIN BA KASTA SITT VINGLAS I MARKEN!
- As...

Kommentarer
Postat av: borios

tjena cmj. skulle bara säga att jag hittat din blogg och kommer nog att kolla n här lite nu och då:)

2008-06-30 @ 23:18:22
URL: http://thatemptylight.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så du ska oxå snart ombord, samma här. Jag sticker sen till Kroatien men Asien låter inte helt fel. Där sjömän trivas å må gott! ;)

2008-07-01 @ 18:49:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

"hepatit alfabet" hehe

2008-07-03 @ 23:45:48
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!