Den allvetande...

Jag ska inte undanhålla mina 'djupa' stunder i min resa. Dom gånger jag hållt små tal inför människor, på hostels, på fik, dom gånger jag har svaret på precis allt. Människor har sett på mig med stora ögon, dom lystrar till min visdom.

Dock fallerar detta ibland när jag, helt utan förvarning, säger att jag vill bli komiker. Pekar på ett bord längst bak i rummet, och ger totalt järnet.

Alltså bokstavligen snubblar över stolar, folk. Hoppar igenom fönster och i slow motion med ett vrål högre än pippandes koalor, gör en bakåtvolt ner bakom bordet.

Tyst i 5 sek...

AND HERE THEY ARE!

Dö PSYCHEDELIC EYES!!!!

Ping! Ett par ögon sticker upp...

(Ja, detta ska bli en kort sketch... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!