Tjötvarning

Har inte haft någe internet över helgen. Det har känts lite konstigt faktiskt, fick det bekräftat av Tedde, han jag ska ägna nästa vecka med.

- Tjeeeeeeeena Märta!
- Tjena kompis, fan det var inte igår!
- Haha, fan va skoj!

Tjötvarning ett tag.

- Va gör du?
- Ute och går en promenad. Suger i mig frisk luft, det tar stopp halvvägs i näsgången. Fan att vara snuvig.
- Vadå själv eller?
- Hehe, ja... Jag har inget internet.
- Oj. Shit, va gör man då?
- Precis! Fan måste ju underhålla sig på någe vis. Tänkte slå världsrekord i stavgång iförd flip flops. Men det är fan för kallt!

Så ligger livet till. Vill börja med en videoblogg och förnedra mig lite på det viset också. Härligt! Ska ba kolla in några andra svenska vloggar -eller vad det kallas för?- först.

Shoo! Linköping hela nästa vecka ba!

Kommentarer
Postat av: emma

Den här får du nog ut mer glädje av, den förra händer det inte så mycket på längre :P

2008-03-16 @ 18:45:07
URL: http://emmzolo.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, vad gör man utan internet? Det har jag inte tänkt på.

2008-03-16 @ 19:47:53
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!