Universitetet. IQ hela vägen.

Sitter på universitet i Linköping. Snart en form av sketch eller vad det är klart hoppas jag. Dyker upp en massa småavbrott hela tiden dock.

Imorgon ska jag till Arlanda för att hämta Teddes flickvän och FAN för den som gör det halt på vägen. Efter det så bär det snart av till Hult, småland, för läkarundersökning och förberedning inför sjölivet.

Det där med deadline är ju ba att glömma. Deadline kanske kan sättas när jag iallafall vet hur grejerna fungerar, samt inte glömmer alla små sladdar jag behöver överallt.

Men men, det är på g.

image759
Remarkeble rocks, om jag inte stavat fel.

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

alltså det heter ju inte gay-café utan stället heter ju Muren, men det är ett gay-café ;D

2008-03-25 @ 13:40:43
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: Språkpolisen.

Du har stavat fel.

2008-03-25 @ 16:38:27
Postat av: Anna

Sötnos, kommer du förbi Sthlm imorn? :)

2008-03-25 @ 20:23:32
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!