Slap the Nerd!

Vi ligger fortfarande till ankars, började skriva på ett roligt inlägg, kände att det var roligare att vara social. Har tagit några kort jag ska använda till nästa filmklipp också.

Det är tema bryggan denna gång, finns ett outämligt lager av saker som kan gå fel däruppe. Det kommer bli bra.

Sen har jag letat upp den gamla goa listan över lågvattensynonymer. Den har hjälpt mig många gånger, sen visade mig en ombord en rolig sida med onlinespel. Jag fastnade för slap the nerd. 

Idag har förhoppningsvis Rebecca postat det senaste klippet. Det är riktigt tråkigt att vänta på att dessa klipp måste postas ibland, detta arbete för ett litet klipp. Men det blir bra, detta blev riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Psyk

Åh maila mig istället nästa gång du ska ha lågvattenssynonymer. Ett smakprov:

Toalettbesök: Rensa röv

2008-05-17 @ 01:00:53
URL: http://psykbrytet.blogg.se
Postat av: Rebecca

Klippet är postat, hann göra det innan lådan tömdes igår så det borde vara hos din bror på måndag:)

Hemma nu och självklart ska jag ha kul.

2008-05-17 @ 10:06:22
URL: http://rebeccaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!