Snart avmönstring... mycket snart.

Tänkte jag skulle förbereda för vaskning av hytt idag, ska snart mönstra av, fastnade framför filmredigeringsprogrammet istället. Som vanligt...

Tog lite kort på kvällens händelser ombord.

image851
(How to breed red cherry shrimp)
En kollega kollade in denna hemsida när jag kom ner och skulle gå på min vakt.

image852
Svepte två koppar kaffe och åt lite socker... Sen var denna kväll speedad till max. Psykedliska ögon, I love them.

image853
Kartbordet... och dom psykedeliska ögonen. Såklart. Kapten Don Hjort stod inte så långt borta. Han frågade överstyrman vart min medicin var... "Den är borta", svarade jag.

image854
Sen var min avlösare 37 sekunder sen upp på bryggan. As...

Vi ska ankra inatt utanför Rotterdam klockan 05 inatt. Until further notice, är det sagt. Det gör ingenting, ingenting alls. Snart ska jag hem... mycket snart.

image855
Until then, I wish you all a Golden Gaytime..... äg.

Kommentarer
Postat av: Berndt

verrrrry welcommmmmmmme hoooooooooooooome to littela svejiet .
Vet du varför vi inte kan ha så stora båtar här?

Dom skulle ju gå på grund i Småland.

Men du filmen var toppen kul. Å du :
37 sekunder dem skall du kräva i retur i
en påse.

2008-05-26 @ 02:51:41
Postat av: Daniel

Tjenare! Kul att det finns andra sjömän som bloggar! Det var en trevlig läsning!

2008-05-26 @ 09:35:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se
Postat av: Websense

Trodde Breed var blocked by websense?!?!?

2008-05-26 @ 12:39:53
Postat av: Martin

Websense, haha. Sjömännens bästa kompis!

2008-05-26 @ 13:49:29
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin

Berndt! Hej igen!

Kul att du gillar mina videos, du kommer älska nästa Olof film. Jag lovar!

Snart snart avmönstring... det ska bli så skönt.

Och Daniel. Jamen, fler sjömän har börjat hitta ut på nätet har jag märkt.

2008-05-26 @ 14:01:09
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Rebecca

Skönt att du får komma hem snart:)

Är sjukt nyfiken på det nya klippet, var ju lite bortskämda ombord med att få se det så fort det var klart medans alla andra fick vänta och du skrev hur bra det var...

2008-05-26 @ 17:10:22
Postat av: Martin

Har redigerat hela dagen på avsnitt 2 av 'att hitta bumber'.

Är trött på det för att jag inte hittar en bra låt. Det hänger lite på låten tyvärr.

Fan då...

2008-05-26 @ 19:37:13
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Anonym

Hörre du... Ska vi dra till litte partajj om du tittar förbi Linkan näru är hemma!?
kram// Lina

2008-05-26 @ 20:07:55
URL: http://linathunberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!