Sverige nästa!

Helt plötsligt dras huvudmaskin igång och kapten Don Hjort kommer in i rummet, "Vi hivar ankart klockan 18". Så imorrn flygs det till Köpenhamn, sen tåg över bron för att tillslut hoppa in i en hyrbil, för att köra dom resterande 31 milen.

Jag tackar för min tid ombord Bro Anton, dessa två månader har varit mycket intressanta. Jag har ju då inget riktigt hem i Sverige nurå, ska hyra in mig hos min goa vän Linda och hennes flickvän i Linköping några veckor.

image862
Inget knacka rost på 6 veckor.. check!

Kommentarer
Postat av: Sjöpinglan

Du får ursäkta mig, men utan att känna dig alls över huvud taget, ser du jävligt trött ut på den där bilden... Kan det vara så att Broström nallar på din skönhetssömn? *höjer ett ögonbryn*

2008-05-30 @ 21:42:36
Postat av: Martin

Nej då, jag är en evighetsmaskin. Detta har Broströms helt ut förstått, jag kan gå fullt ut 24 timmar dygnet.

Jag ser arbete som en fritidssysselsättning. Är ser vi ett lyckat koncept helt enkelt!

2008-05-31 @ 14:18:08
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!