Vilken sammanhållning.

Har fått reda på fler sjömän inom Broströms nu regelbundet läser här. Det är så att jag nästan får en tår i ögat, tänk att kunna hjälpa mitt rederi på detta viset.

Att kanske skapat ett litet samtalsämne ombord i båtar, att hjäpt till så att tiden rullat på lite för den moderna sjömannen. I min lilla värld vill jag gärna tro detta. I min lilla värld så är det så.

Eller så kanske jag bara är en nål i ögat för somliga. Jag har faktiskt ingen aning, svårt att läsa av sånt.

Kommer inte göra någon besviken med historier iallafall. Den källan kommer aldrig sina. Det är bara faktumet med tid som återstår, men det kommer. Det kommer.

Kommentarer
Postat av: Martin

Man kan prenumerera på Broströms aktiviteter. Oj oj oj, vilken känsla, vilka grejer dom har.

Jag väntar med spänning på nästa mail.

2008-05-13 @ 01:38:00
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: En fd

Var hittade du Brostöms Ship Management´s hemsida? Jag kollade upp dina stora bilder men det var på Broström Tankers sida. Eller är det samma? I så fall har ni många, många båtar som ni managerar. Hur ser man var du är? Skulle vara kul att få följa din färd. Fina bilder och roliga inlägg bitvis. Roa mig mer, du är ett gränsfall till slå engelsk humor i klass med dels bröderna och hotellägaren med fru. Skitskojigt ju!

2008-05-13 @ 07:52:38
Postat av: Hrm..

Mycket snack, lite verkstad?

2008-05-13 @ 08:35:42
Postat av: Martin

Okej, jag har börjat förstå nu att BSM är något annat än Brostrom.se.

Okej... vart min färd tar mig också. Jag är så blyg när det kommer till aningens dagboks inlägg. Gör la ett försök och ser hur det går.

Härlig kritik ifrån föredettingen. Du sporrar mig ka jag säga.

Och bilder ja... mitt internet låter mig vänta enbart 10 min per bild jag lägger upp. Värsta tidsfördrivaren!

Och hrm... jag redigerar film jo. Det tar tid just nu, och så har jag ett riktigt jobb emellanåt.

Ett roligt inlägg måste läsas om minst tre gånger och även har jag en massa fel i det. Sen är jag uppe i ett ganska högt antal skitinlägg jag aldrig lagt ut.

En rolig historia kläcks inte på några minuter inte...

2008-05-13 @ 18:44:51
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!