Dyksjuka...

Betedde mig rätt dumt på sista dyken. Fick världens huvudvärk, ögonen rann och ont i halsen. Har fortfarande ont i halsen. Hatar att vara bara sådär lite sjuk. Ska ni dyka, gör som instruktörerna säger. Ett litet tips bara...

Jag sket i allt och började göra kullerbyttor singlade upp och ner på djupen helt utan en tanke på mitt beteende. A ja, det var kul för stunden!! Nils tycker jag skulle gå och fixa piller ifrån apoteken.

- Martin, passa på nu när du är i ett land då medicinen faktiskt hjälper!! Sen att du inte har en lever när du väl är 40 kvittar la...

Kommentarer
Postat av: mamman

Martin du är en knäppskalle. Mammor älskar för övrigt sina söner även om varken dom eller hon själv hör av sig. Mamman

2008-11-06 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!