Sexturisten som tog på mig.

Vi tog en minibuss ifrån Chiang Mai till Chiang Kong. Älskar verkligen dessa Chiang namn. Alla frågar vart man varit hela tiden. Men ingen kan hålla reda på alla olika Chang Pang Loprabonger så alla har varit överallt.

Nils har också skrivit om denna busstur. Klicka här om man känner för att läsa ännu mer om en...bussresa. =)


In the shadows you can see... (höjer mitt ögonbryn)

 

Vi sätter oss på bussen och nu som vanligt hoppas man ju på en snygg tjej bredvid mig. Men ja, Nils fick fem tjejer och jag en tysk sexturist. 

- Yipee… >>Vevar lite med fingret i luften.>>


- Hello, where are you ze from? >>Den grövsta tyska accenten I mannaminne.>>


- Sweden. You?

 

- Deutschland! >>Duh…>>


Nils skrattar och har skitkul ihop med sitt sällskap av två holländskor och tre Irländskor. Min sexturist slutar aldrig prata. Sen är han en av alla dom idioter på planeten som inte vet om den oskrivna regeln på avstånd medan man pratar. En sån där som prompt ska ha sitt fejs skitnära ditt. Den här killen slog dock rekordet.

 

- And zen I was in Laos for two weeks. But I didn’t like it. Zo I went zo Cambodja. >>Ett tyskt ansikte närmar sig.>>


- Okey? Why didn’t you like i…

 

- And then I went to ze south of Cambodja. But I didn’t like it so much. >>Tre decimeter and closing. Hmm, om jag trycker mig mot rutan kanske han fattar att han måste backa.>>


- Okey? Wh… >>Två decimeter...>>


- Zo I went to Vietnam. To Hanoi. But I didn’t like it very much. >>Why is he so close?! Why can’t he just back off!!!>>


Tyskens ansikte är två decimeter ifrån mitt. Har inte en aning om vad jag ska göra. Äcklet bara babblar om vart han rest hela tiden men berättar aldrig varför. Varför berättar han aldrig varför för?! Åh herregud,  nu flyttade han hela sin kropp också. Nej… NEJ!!! HANS LÅR TOUCHAR MITT LÅR!!!


- And zen I went to ze big wall in China… >>LÅR!!! HANS LÅR RÖR VID MITT!!!!>> But… I didn’t like it.

 

- Nils…

 

- And zen I went to Japan… Bu…

 

- Nils! Kolla in killen här!!! Jag blir ju för fan våldtagen här!!!

 

Men Nils gör ingenting för att rädda mig. Han viskar bara till alla andra i bussen att kolla på mig hur äcklet snart komm…

 

- Why are you talking in swedish?

 

- Ehh. >>Tänk snabbt, tänk snabbt.>> I asked for the time?

 

- Oh… >>Nej… hans hand började just inte gräva i sin ficka. Den liksom glider sakta nerför mitt ben innan han får upp en mobil.>>


- We have approxomently four more hours of this bus ride… But that’s okey… I like riding with this bus…  >>And there I just saw the creepiest look in my entire life. It was the look of the german gay sextourist aiming for his prey...>>


Ingen kan nu någonsin säga att dom åkt en jobbigare busstur. INGEN!!! Äcklet bokstavligen satt på mig i fem timmar och bara stirrade in i sidan på mitt ansikte. Ibland blåste han mig i örat och “plockade ” sakta upp sin mobiltelefon. Om ni ursäktar så ska jag gå och spontanspy bakom en krukväxt.

 


Kommentarer
Postat av: Simon

Fan, jag lider verkligen med dig Martin. Hoppas bara att vi klarar oss utan sådana händelser. :D

2008-11-29 @ 18:25:14
URL: http://www.thailandslivet.se
Postat av: maya

Aaaaw, mm stackars dig. Jag tror att Nils har blivit lite trött på att rädda dig från....konstiga människor.....O dessutom kunde han väl dela med sig av sina tjejer tycker ja.

2008-11-29 @ 19:57:28
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

Mmm, ackel kan vi vara utan...

2008-11-30 @ 13:44:18
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Don Hjort

Lugn bara lugn min vän.



Var du äm är i världen så kommer Don Hjort att vaka över dig.



Är du i riktig knipa så bara ropa de magiska orden så är räddningen nära.



2008-12-01 @ 17:41:32
Postat av: Martin

Safety, safety, safety, safety, safety, safety, safety, safety...

2008-12-02 @ 12:26:11
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!