Sms.


Martin - min bror - har dykt med valar. Fick ett sms om det. Nils och den lille komikern är inte längre på Koh Tao, antagligen halvvägs på väg till nästa purse-packer-äventyr.

"Skriv ett inlägg åt mig..." heter det visst. Ja, såna sms får man från Martin ibland. I det här fallet försvann internet från hela Koh Tao preciiiis när Martin skulle blogga. Det är inte en vacker syn, min lille bror knappar och klickar frenetiskt framför datorn och hyperventilerar omedelbart.... ett svagt väsande 'bloooogg...' brukar krypa fram ur strupen.
Han blir så här ledsen också...

Andra favorit-sms inkluderar, "Jag kommer hem om en vecka. Boka en resa till Slovakien så åker vi dit och fikar." eller kanske, "Jag behöver nog starta ett företag men vet ingenting om sånt... kan inte du läsa Företagsekonomi?", eller varför inte "Du är min manager nu. Lär dig allt om alla komedi-klubbar i Sverige."
Vad gör man inte för sin lillebror? ;)

När Martin stabiliserar sig i Sverige med One-Ring-to-Rule-The-Man runt fingret och tre små Mini-Me's lallande runt fötterna kommer jag ha ackumulerat åtta tusen äppelpajer i tjänster. Bäst för honom att han skaffar en hel gård med äppelträd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!