Mitt sista inlägg i Sverige.

Imorgon bär det av. Nästa inlägg ska vara ifrån Thailand. Fick tag i Magnus Betnér idag också. Blev som en liten intervju från min sida tillslut.

Till Magnus egna forum och tråden.

Man måste vara medlem för att se det tyvärr. Blev ganska långt faktiskt. Tror inte heller han ogillade det. Fick ställa en och annan fråga jag är nyfiken på när det gäller människor som kommit en bit.

Så är det.

Grrrllgllllrrr.... imorgon är vi äntligen där Nils!!!

Ja, jag har gått ner på knä två gånger innan jag publicerar detta.

Kommentarer
Postat av: maya

Skönt att komma iväg!

2008-10-21 @ 09:06:40
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: xonx

sv. nu ska det vara fixat :P glömde trycka spara :P

Lägg till mig på bloggkoll nu :)

2008-10-21 @ 11:02:16
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Berndt

Lycka till nu där ute. Ha QL lär dig utrikiska det kan vara bra. Å du glöm inte alla oss världen över som förväntar en daglig dos av magknipande skratt.

2008-10-22 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!