Pappa vill att jag ska leka.

Pappa skulle ha hand om någon barngrupp ikväll.

- Ska du vara med och leka lite med barnen?
- Nej.
- Men lite kan du väl vara med! Barn gillar ju dig.
- Och jag gillar inte barn. Inte just nu i alla fall.
- Jaja, okej då. Vi kommer vara här runtikring huset. Ångrar du dig är det bara att öppna dörren.
- Mmmhm...

Pappa blir lite ledsen över sin sons totalt osociala humör. Två timmar passerar av absolut ingenting. Hittar lite infrusen kebabpizza, känns som om jag precis hittat en liten skatt. Värmer pizzan och tänker, det här är en av de bästa dagarna i mitt liv. Tills det knackar på fönstret. Det är ett... barn. Öppnar bakdörren.

- Heeeeeeeeeeee>>döööööööööööö>>eeeeeeeeej vill du leka med oss? >>Pappa står lite längre bort. Givetvis överlycklig att ett av barnen hittade mig.>>

Micron börjar pipa. Pizzan är färdig.

- Vänta... ska bara hämta en sak. >>Går och hämtar pizzan. Ställer mig och äter en slice framför ansiktet på snorisen.>> Nej.
- Snääääääääää>>dööööööööööööö>>lla?
- Gå och dö.
- Va?
- Spring dit bort... >>Pekar ut mot skogen.>>
- Okej!!!! Letar du då eller?!! HALLÅ ALLIHOPA VI SKA LEKA KURRAGÖMMA!!! >>Ger järnet rätt i skogen. Alla skitungar följer efter.>>

Förlåt pappa, visste inte riktigt vad jag gav dig in på där. Stod ju barfota i mjukisar. Kan ju inte springa efter en massa kräkbäbisar barfota?

Kommentarer
Postat av: maya

Ungar...dem e sköna typer

2008-10-10 @ 12:37:57
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!