Sjönk i min backpacker skala.

Vi blev lurade på så fruktansvärt mycket pengar i Bangkok. Ett tips till alla som ska till Thailand. Köp inga boende paket det första ni gör i Bangkok. Bara gör inte det.


Det här är här inte äventyr. Vi ligger nu också på 0 i skalan om att vara en bra backpacker. Så fruktansvärt pinsamt. Efter Australien låg ju jag på typ 4 av 5. Nu ba 0. Skit också. Nils skrev mera om sveket minigrisen gjorde.


Köp endast en buss/tåg/båt biljett av dom och se till så ni kommer tidigt till första destinationen. Åk sen runt med en taxi till olika ställen och fråga om priser. Vi betalar nu istället kanske fyra eller fem gånger så mycket för första rummet vi fick.


Ringde till killen som lurade oss idag och skällde lite. Han sa att nästa ställe ska vara mycket finare. Kallade han minigris mitt i allt. Blev ganska arg på honom. Jävla minigris. Funderar på att åka tillbaka till det där stället och nypa han så hårt i kinderna va. Kanske göra något äg. Hmm... Köra över han med en Tuk-Tuk. Undrar vad det skulle kosta? Ska fan göra en lista.


Lista på saker som jag vill göra mot Dan (en minigris):


* Punka hans cykel.


* Sparka han på pungen.


 *Kidnappa han och släppa av han i nån tråkig jävla svensk förort. Typ Edshult eller nåt.


* Tvinga han lyssna på Per Gessle.


* Kissa i hans skor.


* Snitta loss hans kinder och göra Pad Thai av dom.


* Myla han i snö. (Hemma hos mig heter det myla.)


* Knyta fast minigrisen på en säng. Sen betala en ful fet ladyboy att våldta honom samtidigt som han har ett par hörlurar med låten hej hej monica på repeat i 12 timmar.


* Dra ner hans byxor på ett torg.


Jävla minigris. Jag hatar dig. Ska komma på så många fler saker va. Vänta du bara...


Kommentarer
Postat av: Linn

habhahahahahahaha

2008-10-30 @ 19:12:32
URL: http://unstylisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han ser verkligen ut som en minigris :)

2008-10-30 @ 22:01:21
Postat av: maya

hahaha han kallas nog för gris på thailändska

2008-10-31 @ 09:50:24
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Theodor

Haha Martin din backpacker NOOB! :P Det hade du väl kunnat räkna ut med örat att de skulle kosta 5 ggr så mycket och ditt boende se ut hur som helst. :D Gris heter "moo" på thai btw. Säg : "Khun gno muan gab koai " till honom. Du är lika dum som en vattenbuffel. Värsta möjliga förolämpning... Jag ringer dig imorn söndag. Peace!

2008-11-01 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!