Vad hände på Aftonbladet egentligen?

När jag och Olle The Skön satt och snackade hos Aftonbladet lite så skedde det någonting jag var tvungen att avbryta om. Vi sitter på andra våningen med dörren på glänt och hör applåder.

- Oj, är det någon som fyller år eller?
- Nej då. Vi slog väl något rekord.
- Olle... va?
- Ja, ibland så sitter vi kanske och fikar lite. Sen ställer sig chefen upp och säger att vi slog ett rekord..
- Och då applåderar alla?
- Ja, ungefär.

Mitt huvud börjar snurra. Olle ser att mitt huvud börjar snurra.

- Så...
- Ja, kanske inte exakt så. >>Olle ser precis vad jag ska säga.>>
- Så helt plötsligt ställer sig någon upp och ba. HEJ ALLIHOPA JAG SLOG NYTT BLOGGREKORD!!! WOOHOO! Sen springer killen runt och gör high five med hela kontoret? >>Armar åt alla håll samtidigt.>>
- ... >>Olle ser smått oroligt på en mycket excentrisk ung man.>>
- Olle, säg att det är så Olle!!
- Nej Martin. Inte så som du beskriver det.
- Jo Olle. I min värld är det precis så som jag beskrev det.

Kommentarer
Postat av: soffie

ville bara säga hej!

Spännande att snart åka iväg igen ,guuu va härligt!

2008-10-20 @ 20:15:55
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Martin

Mmm... Ännu en dröm som slår in!

2008-10-20 @ 21:04:57
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!