It's beyond a blog nu.

Sitter trött i hytten och spelar lite segermusik för mig själv... Har sajnat min första DVD och givit till mässjäntan. Allting är klart efter bästa förmåga.

Ska nu se ifall jag kan få lite bättre kvalité på allting imorgon. Mycket extra jobb men om det fungerar det så är det helt klart värt det.

Detta är beyond en blogg just nu. Kommer skicka denna DVD till folk som, ifall dom gillar den, sprider den till platser där den förhoppningsvis är uppskattad.

Vill få så många historier klara... Mina två händer hinner inte med. Videoklippen har tagit upp enormt mycket tid. Och ja... Att hitta bumber avsnitt tre är helt färdigt.


Några dagar kvar bara... gonatt.

Kommentarer
Postat av: kalle

Om du vill får du gärna skicka en till sjöbefälskolan i göteborg. Där uppskattas allt du gör och du förgyller trista föreläsningar! en samlingsdvd vi kan visa i vår pub är precis vad vi vill ha!

Chalmers Studenkår Sjösektionen

Lärdomsgatan 6

417 56 Göteborg

Tack på förhand!

2008-09-20 @ 01:07:10
Postat av: Martin

Done and done!



Klart en signerad skiva skickas hit. Någon mer som vill ha en?

2008-09-20 @ 12:50:13
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!