LO har en egen plastmugg.

Vi har fått ombord såna hära plastmuggar. Kan inte hjälpa att ändå bli lite betagen av denna tidlöst geniala design.


Gotta love the cup!

Jag tar i den och känner hur det bränner i tummarna pågrund det yttersta tunna lagret plast. Mmm, när jag tar i denna kopp så sprider sig en speciell känsla i kroppen. Arbetarklass, den här koppen är så mycket arbetarklass att det är sjukt.

Du kan avgöra kvalitén av detta SEKO-porslin genom hur mycket smuts som finns under naglarna. Idag när jag ser någon hålla denna utsökta LO-mugg så tänker jag vårdcentral bilverkstad och bandet på Volvo.

Varje gång jag sippar på mitt kaffe idag. Då är det jag och grabbarna som gör stambyte på Hässlegatan 34b i Jönköping som sippar ihop. Vi svär lite, kanske fräser ut snuset i närmsta papperskorg, vi försöker leva upp till våran knegarposition helt enkelt.

Jag och grabbarna i baracken ba. Vilken grej...

Mmm, den här koppen är hård helt enkelt. Vänta nu... den är mer än hård. Den är arbetarklass...

Kommentarer
Postat av: Urban

Minsann det bor visst en liten LO poet i dig !

2008-09-20 @ 15:07:59
Postat av: Anonym

Kör styrmans stilen och ta två muggar så slipper du bränna fingrarna:)

2008-09-20 @ 19:08:52
Postat av: Anonym

Min kopp børjar bli brun

2008-09-27 @ 05:02:15
Postat av: Martin

Gaahahahahaha!

2008-09-27 @ 10:52:16
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!