Martiné klockan 14:15

Idag klockan 14:15 är det Martiné i dagrummet. The moment of truth. Kommer sjömännen gilla min DVD?

Hittade det här gamla inlägget idag. Ett gammalt hemskt minne ifrån Australien, men blev en go historia.

Ska nu fixa så att dom som får en DVD också får hela bloggen på en vanlig CD. En som inte är blockad av websense och som kan läsas när internet ligger nere.

Hmm...

Helt plötsligt blir jag påmind av en kommentar ifrån brorsan. Eller ja, två faktiskt. Den första är ett svar på sms där jag ber han lägga upp ett klipp på Aftonbladet.

"Varför denna brådska? Har du inte fått beröm de senaste två timmarna eller?"

Nummer två. Min brors slutsats om varför jag syns så mycket på Aftonbladet.

"I helvete trodde du skulle hända? Aftonbladet har att välja mellan dig, Basshunter och kräkbäbisar. Grattis brorsan... du har lyckats."


Sen samtrycker vi allihopa på bilden och pushar Kalle The Kung!



Snart avmönstring och start på rush hour. Innan Asien ska jag träffa mitt rederi den 13-14 oktober. En firmafest med endast sjömän... vågar man filma det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni haft någon Däcks-Golf ännu?

Klubborna Kalle tillverkade såg riktigt trevliga ut.

Får man se lite bilder från den tävlingen tro?

2008-09-21 @ 21:17:58
Postat av: Anonym

Haha, klart vi har. Dom är framme emellanåt. Ingen som haft kameran med sig vid tillfället bara.



Vardag för oss liksom.



Får la ta några kort nästa gång.

2008-09-21 @ 21:54:03
Postat av: Aurvandil

Kommer ihåg när jag spelade däcksgolf. Det kostade en kasse pilsner om man slog "pucken" överbord.

Vinnaren fick en flaska skumpa.

Kul spel med anor från atlantångarnas tid.

Tror det hette Shuffle eller något liknande i de högre kretsarna.

2008-09-21 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!