Vill du hjälpa mig synas?

Fick idag en fråga om hur man kan hjälpa min blogg synas på nätet. Fick frågan ombord. En sak som enkelt kan göras är att pusha mig på Pusha.se. Kommer i framtiden lägga upp en länkning till de saker jag vill själv ska synas på internet.

Klicka här för att komma till en sådan länkning.



Det ni gör på denna sida är att då bli medlem givetvis. Sedan när jag frågar snällt att detta vill jag ha pushat. Då klickar man in sig och klickar på siffran jag ringat in i bilden ovan. Ni kan gå in och klicka på det nu tillexempel. Man får endast en pushning var per medlem. Det räcker med att siffran kommer till 5 eller mer för att den direkt kommer på förstasidan.

Detta är ett sätt att hjälpa mig synas. Jag tackar för all hjälp jag får, tackar också för alla peppande mail och kommentarer. Har så många planer inför framtiden. Vill skapa så fruktansvärt mycket. Ju mer denna blogg syns desto mera hjälp kan jag få i min strävan mot bättre humor i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Hrm

Kräver inloggning.... .... ... .... suck. Nej. Vänta, suck med stor bokstav. Suck.

2008-09-06 @ 03:29:13
Postat av: Martin

Ja... regga nu och klicka på. Ingen har pushat denna animation ännu ju!!!

2008-09-06 @ 14:30:52
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!