Är jag sjuk?

Vaknade imorse med en konstig känsla i kroppen. Gick omkring och funderade på att jag kanske blivit lite sjuk. Kollade upp olika sympton på internet. Jag är lite slapp, lökig och seg. Känner för att inte göra någonting. Sen kom en tanke om jobb.

Jag har ju faktiskt jobbat i år?! Det kanske är det som spökar!

Det är ju faktiskt bara tre veckor kvar tills jag ska jobba igen! Sen slog det mig. Stand upen!!! Jag har ju jobbat som ba fan där!!!

Det är bara att inse fakta. Jag är utbränd helt enkelt. Ringde genast Tedde.

- Va?! Känner du dig också lite seg?
- Ja faktiskt.
- Då måste du också vara utbränd!
- Ja... nu när du nämner det så. Känner mig lite lökig.
- Tedde, vi är så jävla utbrända. Vi behöver semester.

Genast gick vi in på internet och bokade en solsemester till Bulgarien. Det har ju varit ett sånt hektiskt år hittills. Vi flyger på tisdag.


En annan stressig stund på backpackerresan i våras. Jävla moppe liksom. Ba krångla.

Kommentarer
Postat av: Hrm.

Utbränd? Det blir ett YouTube-klipp till det.

2009-08-29 @ 12:02:11
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rX7wtNOkuHo
Postat av: Nils

Bulgarien! Sunny beach=) Fan va kul!

2009-08-29 @ 21:09:34
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Nils

Du är minnsan själv inte så het på att uppdatera!

2009-09-01 @ 11:03:55
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!