Vill du betygsätta din chef?

Sitter du och ba shit. Jag vill verkligen sätta betyg på min chef istället för att be honom om något slags betyg eller referens. Nu kan du det! Det har kommit en hemsida där du kan skriva vad du tycker om ditt jobb.

Varför inte lägga en kommentar som medlemen psycho gjort och citat, "Skulle inte önska min värsta fiende att jobba på detta företag" slutcitat. Nu visade psycho verkligen vem som bestämde.

Är du den som kanske inte vågar berätta för din arbetsplats vad du egentligen tycker om den? Go nu ahead. Gör skillnad. Bli medlem i ytterligare en hemsida och lägg en kommentar på internet.

Och ja. Din chef kan också lägga en vass reply som tillexempel. "Sug min". Eller varför inte typ något lite mera i internet vägen som "I´m gonna fuck you up, bitch!".

Internet. Det enda rätta om du vill sluta interagera i ett verklighetsbaserat liv.

http://www.jobinside.se/images/bg-logo.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!