...

Sarah fontänspydde rätt ut över taxichaufförerna när vi klev av nattåget imorse. Egentligen skulle vi ta en färja till ön Langkawi och se fina stränder igen. Tar istället hand om en matförgiftad sjukling på ett hotellrum.

I alla fall så passade jag på att redigera lite klipp. Gjorde ett lite annorlunda klipp på en karaktär jag gått och funderat på ett tag. Tänkte jag kunde ladda upp och fråga er här om ni tycker karaktären hade potential.

Sen glömde jag USB-stickan hemma på rummet.

Blir så trött ibland.


Kommentarer
Postat av: Vicki

Ajdå, känns som att inte så värst mycket ville fungera för dig denna dag. Men det är bara till att ta nya tag!

2009-02-01 @ 11:38:03
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!