Laddar upp nytt klipp.

Det har varit rekordvarmt här flera dagar i rad. Har försökt hittat ett ställe med AC att redigera klipp i. Det existerar inte här tyvärr. Så det har blivit utomhus på ett litet fik tre dagar i rad. Det är ju min debut på ett helt engelskt klipp. It must be good. It just must.

Det satte ju lite käppar i hjulet med att förlora kameran. Har hittat gnistan till att fortsätta skapa klipp i alla fall. Förklarade mina drömmar för Sarah idag på stranden. Hon förstår inte varför jag ägnar så mycket tid åt att skapa hela tiden. Sen efter att förklarat allting. Ja... det är en annorlunda sak jag strävar efter. Men det ska fan gå.

Grejen att jag ägnar för lite tid åt att skapa. Det är för mycket vanlig semester hela tiden.

Håller tummarna för att klippet orkar sig upp här nu. Come on Cambodja, you can do it!


Kommentarer
Postat av: Olle

Vi saknar nya klipp från dig.

2009-01-14 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!