Nils has done it again!!

Har lovat en massa bilder på min födelsedagspresent ifrån Nils och här kommer dom!!


Sarah, Paul uppe till vänster, Martin och Michael.

Här har ni den enda bilden som är värd att visa egentligen. Vi åkte ut på en såkallad Booze Cruise och givetvis tog vi med poolen jag fått. Anledningen till varför inga bilder togs är för att precis efter det här kortet sliter en kambodjan fram en whiskeyflaska.



- Down it!!

Det här vara också kambodjanens enda engelska ord. Efter en timme efter det här kortet togs så tyckte alla det var skitkul att se på hur en kambodjan började spruta Coca Cola på alla ombord i båten. Vi kom senare fram till någon form av strand störtade i vattnet och upp på stranden.

Här tyckte vi alla det var skitkul att begrava en stackars däckad svensk i sanden. Några kambodjaner springer bort och kommer tillbaka med en skitstor krabba. Nu tyckte alla det var skitkul att sätta krabban på svenskens ansikte. Alla barnen skrattade högt när krabban tillslut knep tag i svenskens näsa.

Ingen hade en enda funderingar på att ta fram en kamera under hela dagen. Det var så mycket roligare att spruta Coca Cola och öl på varandra!!



Förutom här då jag fick en skitbra idé! Varför inte bara ge bort hela jävla poolen till en fattig kambojansk pojke? Sen ta kort på hur han skitstolt går bort med min födelsedagspresent. Fattade inte riktigt min handling förräns ungefär 20 steg senare. Vänder mig om och ser 10 snorungar springa nerför stranden med en blå pool.




A ja. Det är ju barn. Dom måste ju få leka av sig lite innan dom växer upp.

Kommentarer
Postat av: Nils

HAHAHA! jess.. alskar forsta bilden!! Helt okej att du gav bort den efter anvandadet! hahaha

2009-01-17 @ 03:48:05
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!