Varför vill du inte va med på film?

Krister och jag frågade en annan matros om han ville va med på film. Först skulle han få kasta kaffe rätt i fesjet på Krister och sparka han i arslet.

- Haha, det gör jag gärna!!
- Sen ska du trycka ner hans huvud i tallriken på middagen!!!
- Shit är det sant?! --Ser lite ondskefullt mot Krister--
- Sen ska du krypa emot kameran och skrika "döda mig inte! döda mig inte!" och så kommer Krister och dödar dig med en rostknackare.
- ... --skräckslagen blick mot två studdsande matroser--
- Va?! Värsta ju!!! Vi fixar specialeffekter sen. Vi ska fiska upp några makrillar och så blir det en splatterscen av det hela!!
- Ehh...
- Va? Va? Låter det inte kul?!

Scenen blev inte av...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen ut på havet igen, jag är glad och nöjd!!!

Du använder fel taktik, Går han inte med på inspelningen när du frågar snällt så får du ju gå över till fas 2. Hota honom... Funkar inte detta så här det fas 3 som gäller. Verkställ dina hot.

En sak bara. Jag bor i skåne, granne med danmark. Jag kan alltså danska sämre än vad jag kan något annat. Jag förstår inte ett skit.

2009-06-22 @ 20:02:54
Postat av: Linda

Då väntar jag med spänning på flera klipp då! fast .... ehh.... jag tror jag föredrar dessa Martin/Nils klipp!!!! asg



//L

2009-06-22 @ 21:53:28
URL: http://www.sandmellantarna.blogspot.com/
Postat av: Martin

Martin och Nils klippen är odödliga... Ska ta mig till Nils och göra fler i Sverige.



Ingen i Sverige förstår danska. Jag ser en mun röra på sig som gör ljud. Ryska verkar enklare att lära sig...

2009-06-23 @ 13:29:17
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!