Är det inte du med den där bloggen?

Blodsprängda ögon, ruffsigt hår och lite halvt vacklande kroppshållning. Klockan är 3 på morgonen och det känns som om att jag håller på att erövra någonting genom att lyckas få en Burger King påse i handen. Då precis då så kommer det fram en kille och frågar om jag inte heter Martin.

Står framför två grabbar som säger att jag har en rolig blogg. Mina två vänner Linda och Johanna befinner sig bredvid mig och observerar hur jag ska hantera detta.

Hade jag varit nykter så hade orden "Shit va roligt! Tack för att ni tog er tiden att säga det här. Det uppskattar jag verkligen!" kommit fram.

Men promillemartin förolämpar dom istället, viftar lite stolt med fettopåsen, mumlar någonting om att "det där var lite overkligt" och ramlar ut igen.

Ber om ursäkt för det där grabbar. Skitkul att ni kom fram och sa hej såklart! Mera sånt!

fail owned pwned pictures

Kommentarer
Postat av: maya

Aaaaw du e en liten kändis^^



Sv: ja du måste komma till Liseberg:D dEt va verkligen kul, skulle vilja se dig i Balder...(skrattar) det e nog någonting för dig.

2009-05-31 @ 13:30:59
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Mr Pa

Det är ju det jag säger, du ska inte dricka sånt där skit. Nu har du förlorat ett fan till.

2009-05-31 @ 21:32:47
Postat av: Kalle The Kung

Liten nippel lek hadde vatt perfekt me tanke på bilden.....

2009-06-03 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!