Jo du skrev nåt om det va?

Att ha bloggat på resan känns lite sådär nu när en träffar family and friends. Många av dom har läst och följt denna blogg emellanåt och det dödar min glädje till att berätta historier lite. Själv gillar jag inte när folk upprepar saker som man redan hört eller vet. Det finns bara kanske två eller tre bra längre historier som jag inte skrivit in här, som jag fortfarande kan berätta fullt ut live.

Vet i fan om att ha en blogg är så roligt längre då. Dödar ju mina stories för fän!

Video är fortfarande roligt dock så mera video ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Don Hjort

Hmppppffffft, vad är detta Lillen????!!!!



Inte trodde jag att du kroknade så lätt. Chicken!!!



MVH

Don

2009-05-13 @ 12:57:25
Postat av: Martin

Hmm, jo jag läser igenom det här också och ångrar att det är upplagt. Fan då.



A ja. Shit happens.



Det är lätt o va bitter ibland.

2009-05-13 @ 15:16:25
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!