En samling videoklipp ifrån cmj.blogg.se

Pågrund av att min blogg kommer synas på olika platser i Kalmars högskola nu, så länkar jag till några av de videoklipp jag gjort. Den här bloggen har funnits sen augusti 2007 och har producerat en hel del material.

Under hela bloggens levnad, så har jag tjatat om att börja med stand up, och det är äntligen nu en verklighet. Nere på sjösjukan fredagen den 27 november, ska jag köra en 20 mins stand up. Det gick riktigt bra hos Frasses Chalmers sjöfartspub, och ser mycket fram emot att få leverera en liknande kväll i Kalmar.

Först ut är de videoklipp jag själv haft roligast att göra. Det är Olof som fått i uppdrag att öva upp en bombhamster, som enligt ISPS bestämmelser ska kunna hitta bomber ombord.

Länk till senaste Olof klippet. I inlägget finns ytterligare en länk till de tre första videosarna.

Sen har vi allas våran älskling, den narkoleptiske överstyrmannen.

Del 1,2 och 3 hittar ni här. Och sen nummer 4 här.

Alla andra klipp med sjöfartsinrikting och humor hittar ni här.

När ni ser loggan på min egna TV-kanal, så vet ni att det är så seriöst det bara kan bli.

Sen finns även mitt och Nils reseprogram ifrån Asien. Videoklipp som tagits upp på reseforum ute i etern. Är ni en aning ressugna, och vet att ni inte kommer iväg på några år. Se inte klippen.

Klicka på bilden för att komma till dessa.


Vi syns i Kalmar!!


Kommentarer
Postat av: alex

tjenare martin,

jag ville bara att du skulle veta att det ligger ute en tråd om dig och nils på backpacking.se....

det är en jävla mass bitterfi.... där som klankar ner! ville bara att du skulle vet så du kunde ge svar på tal! har redan lagt in ett gått ord åt er...

sök på typ nils och martin

2009-11-27 @ 10:07:42
URL: http://bpe.blogg.se/
Postat av: Nils

Uluf blir aldrig gammal=)!!! Angående tråden är den underbar den med=) HAHAHAHA!

2009-11-27 @ 15:39:59
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Martin

Schysst Alex. Låter forumet gå på utan inlägg från mig.



Älskar den tråden dock.

2009-11-28 @ 23:04:16
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!