Jagar scener.

Ligger och mailar runt stand up klubbar och försöker hitta scentid för i höst/vinter. Hittills har jag endast två tider inbokade den 8 november på Big Ben i Stockholm sen dagen därpå. 9 november i Bungy Comedy tävlingen.

Mailat nu klubbar i Kalmar, Gävle, Göteborg, Jönköping och Helsingborg.

Även sms:at tillbaka till Chalmers Sjöfartssektion och Frasses Bar där jag frågat om jag skulle kunna komma tillbaka och prova allt det nya materialet som skrivs nu.

Inget svar.

Hmm...

Minns att precis efter jag gjort min lilla grej på SJ pallarna där så klev en annan kille upp. Han ville också stå på scenen och prova lite. Karln slet fram en mobiltelefon och började sluddervråla ut en Eddie Meduza låt. Han rev ner hela stället, fick med alla på allsång och stående ovationer efteråt.

Jag stod bredvid och tänkte, "Okej... jag övade konstant i två dagar. Killen. Herregud. Eddie Meduza. Måste ha en öl och slappna av lite."

Nu håller vi tummarna så Martin får ett fullbokat stand up schema!!

http://kathymexted.typepad.com/.a/6a00e55398daf6883301156fcb418d970c-800wi


Kommentarer
Postat av: Johan

Självklart är du välkommen tillbaka till Frasses!!! Själet till att du inte fått nåt svar e för att han som du sms med r däckad i nån sån där rolig sjukdom som driver omkring just nu...



Släng iväg ett mail så löser vi det!

2009-09-20 @ 05:13:22
Postat av: Nils

Jag ska på stand up på onsdag! Wie!

2009-09-20 @ 11:58:28
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Micke

Du är välkommen ner till Sjösjukan i Kalmar! Scenen är din! ;)

2009-09-20 @ 21:43:30
Postat av: Martin

Se där ja!!



Jag drar iväg mail till er båda. Hade varit grymt roligt att få komma ner till Sjösjukan också. Kanske blir Rosenhill eller Katarina någon gång i framtiden.



Fan va roligt!!!



Nils. Gött att du går regelbundet!! Vart är det?

2009-09-20 @ 22:27:58
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Spexa

Åhhhhh vad LÄTT att jag ska dra ihop folk och kolla på Big Ben, redan fixat evenemang på FB, wihooo, haha =)

2009-09-24 @ 22:24:35
Postat av: Martin

Spexa. Vad är FB?



Och så lovar ni att ba vrålskratta åt precis allt. Ba skrik rakt ut. Gå ner på knä, ta luft och skrik allt vad ni har.



Det vill jag se.

2009-09-25 @ 01:25:32
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Spexa

FB....Facebook =P



Visst, ska tvinga alla att göra precis som jag säger! Muwahaha!

2009-09-25 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!