Jag vill också ha barn. Vad kostar dom?

Hälsade på hos min kusin som nyss blivit farsa idag.

- Tja!
- Nämen tjena kusin... här! --Kastar ett spädbarn i famnen på mig.--
- O ja, ge mig lille Ville, jag är skitbra med ba... --Ungfan börjar stentjuta direkt-- Fan är det för fel på han?
- Han är hungrig, jag styr en nappflaska.
- Kirra det du.

Alltså fan va svårt det här att få spädbarn att sluta gråta. Försökta göra en loop med killen för barn gillar ju att flyga tänkte jag, så jag började joggade runt i rummet, då blev han tyst i en hel minut faktiskt.

 

Förutom bebis har min kusin en såkallad miffohund.

 

Jag har stora planer för lille Ville redan, vi ska ut och campa, fiska och åka till Liseberg. Längtar tills han vuxit upp lite, så man kan börja lära han fula ord utan att hans föräldrar vet något.

 

 

 

Välkommen in i släkten lille Ville!

 

 

Hehe, det kommer bli röj!


Kommentarer
Postat av: Lena

En sån sötnos!! (vilken av dom??!!)

2010-04-19 @ 14:56:31
Postat av: Hrm.

Lena, naturligtvis båda två.



Men jag tror Ville kommer mogna snabbare. Han ser redan mer seriös ut.

2010-04-19 @ 19:35:13
Postat av: Gurra

Ett par miljoner går det lös på innen de står på egna ben ekonomiskt sett...

2010-04-22 @ 02:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!