Påmönstring imorgon.

Då var det dags att mönstra på gamle Bro Anton imorgon igen. Jag tackar för 6 oförglömliga veckor med fler framträdanden jag förväntat mig.

Tragiskt nog har jag fått tacka nej till 6 ståuppjobb i maj redan för att jag måste vara ombord. I sommar sen har jag lite andra planer, som för tillfället innefattar en egenhändigt ihopsnickrad turne, på en cykel boendes i tält....

Har länge gått och drömt om att få prova på någon form av gaturartisteri.

Så istället för att bara drömma så gäller "do it" teorin i min värld.

Blir la att man köper en Iphone och håller folket uppdaterad om vart man håller hus då.

Ska arbeta mycket med bloggen när jag är ombord också. Den betalar sig på många olika vis för tillfället, känner äntligen lite medvind.

Syns ombord igen.

ESPERANSA!!!!


Kommentarer
Postat av: Eregussen

Klart det gör! Har läst din blogg ett jävla tag nu faktiskt. Tror det var motorman tompa från k-älv som la upp din blogg fejjan som tips. Ända sedan dess har jag troget läst din blogg "For better and Worse" Men va fan kul å se en matros med ambitioner! Önskar dig en "Safe voyage" Om du har vägarna förbi "Anchorage-Charlie" utanför GBG hoppas jag att jag kommer få nöjet att servica er med bunkers. Jag skall till och med slänga in 2 burkar rårörda lingon och två tubar kaviar om chiefen skriver på konnosementet utan protest! :)

2010-04-21 @ 23:48:55
Postat av: EDL

Ännu en trogen läsare som sällan gör plats för sig i kommentarfältet, följt sedan ~Juni 08(!).

När jag läste de senaste inläggen om fansen som hade fått träffa dig slog det mig hur förjävjla nice det vore att möta dig efter allt underhållande man sett du gjort :)

Ser fram emot fler storslagna storys från inspirationen som Bro Anton ger dig i form av skrivkvalitet, med tanke på att det är när du varit där dem bästa texterna kommit.



Happy Sailing!

2010-04-23 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!