Smakar på gatulivet.

Sitter hemma hos en couchsurfare i Visby under medeltidsveckan. Varje kväll snurrar jag mina eldpois framför restauranger och slänger fram min hatt. Igår så slog vi ihop oss med en mexikan och en peruan som också snurrar eld samt har en bongotrumma. Igår var något annat än bara eld och en hatt. Inne på en medeltidskrog där folk trängdes för att bara stå så uppenbarar sig en yta där vi häller ut bensin i en cirkel och i djupet av folkets vrål så börjar vi snurra för allt vad vi är värda. Idag sitter jag med blåsor på fingrarna, lättare brännskador på överkroppen och sjukt coola minnen från ytterligare en otrolig resa. Jag kommer fortsätta utveckla min gatushow och resa med den far and wide för att få känna vrålet från dom lätt över 150 personerna igår tände ytterligare en fackla inom mig. Imorgon kväll ska vi slå ihop oss med en snubbe från Schweiz som snurrar stav och jonglerar med eld. Det kommer bli grymt!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

jag vill se! varför bara vara i södra Sverige? vi i norr och i södra Norrland vill också se lite eld snurras i lufta :)

2010-08-12 @ 23:15:58
Postat av: Christoffer

Couchsurfing är fan bäst! Den räddade mitt liv när jag var i Japan och inte kände en människa!

2010-08-13 @ 14:33:56
URL: http://www.turer.se
Postat av: Calle

Glöm inte bort att du ska ramla förbi Götet på Fredag ;)

2010-08-19 @ 12:09:38
URL: http://www.vemfanbryrsig.com
Postat av: martin

Nej då. Har övat och skrivit nytt inför ikväll. Bloggen får vänta när fokus riktas mot live grejer.

2010-08-20 @ 12:10:21
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!