CMJ ska på Cirkus Möller.

Agenturen ROA produktion har bjudit in mig för att se Cirkus Möller i Norrköping. Dom fann mig via denna blogg och givetvis gör jag reklam för detta.

Jag gör inte bara reklam, jag har erbjudit mig att hjälpa till med PR. Sätta upp lite affischer, snacka med folket på stan och nu fria till mina läsare att skrapa ihop människor i Norrköping.

Jag ser detta också som en chans att kunna visa framfötterna lite, att styra upp folk och sen efteråt kanske kanske kunna träffa artisterna som uppträdde under kvällen. Hade ju varit grymt att ta lite cred för att det kom så mycket folk i min nya hemstad.

Frossar lite över tanken att knyta kontakter med människorna som anordnar och uppträder med detta.

Man måste ju börja någonstans för att komma in i branschen, och när ett tillfälle som detta korsar min väg, tänker jag inte försumma det.

Så nu ställer jag mig upp, pekar mot dig som läser och säger med allvarlig ton.

- Kontakta precis alla ni känner i Norrköping att köpa biljetter till Cirkus Möller i Skandia Teatern den 18 mars.

Just do it...

Har fått info om showen som jag förstår är ett förslag på vad jag ska skriva här om det, men vill skriva på mitt sätt och vill man läsa mer finns det mera att få på deras hemsida såklart.

Klicka på texten eller bilden för att komma dit.

Cirkus Möller
Kommentera om ni köper biljetter, tipsar någon som köper biljetter eller om ni redan köpt biljett.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det som skrämmer mig är att de gör reklam för att man ska träffa Sean Banan på affischen... jag får konstiga flashbacks till konstiga klipp på youtube där han säger konstiga saker.



skulle kunna vara värt att gå bara för att få chansen att se honom in person...

2010-02-05 @ 09:39:31
URL: http://xanthia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!