Eldshow på Eksjö camping ikväll.

Klockan 21 ikväll snurrar jag igång igen med eld och tjöta på Eksjö camping. Har dock ett problem just nu för jag övade med mina pois i farsans trädgård nyss.

I pappas trädgård finns givetvis getingar...

Sen att det bara var en enda geting som stack mig tyckte jag var märkligt. Det var precis som att han blev offrad, att en kamikaze geting drog iväg för att förgöra mig.

Den stack mig rakt i armhålan...

ARMHÅLAN!!! Kan knappt lyfta armen just nu för det gör så ont. Kul utmaning för ikväll... Provar nu med att linda in en alvedon i hushållspapper, doppa den i ätticksprit och sen ha den mot sticket.

En annan grej som är fett coolt också. En reporter från lokaltidningen ska komma och intervjua mig innan showen runt 20:30. Vi var lite fräcka och drog rätt in till redaktionen på smålandstidningar och sa att det här är något för er tidning!

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!