problemet

Jag står och fixar mitt hår och blir fundersam. Maggi går förbi och läser genast av mina tankar. "nej Martin, du får inte." "Meh jag måste ha med mig det!" Svarar jag och speglar mig igen. "Vem av oss är tjejen egentligen, vanliga killar, OM dom nu har någonting i håret står det klart och tydligt hårgele med stora bokstäver på burken. Hemma hos Martin står det givetvis Fudge." "Ok jag är väl lite fåfäng." "skulle inte du leva ett med naturen i sommar?" "Juppé som fan!" Svarar jag och bröstar upp mig." "Med Fudge...?" Maggi håller tar burken och viftar den framför mig. "Ska du göra upp eld i skogen sen fixa till frisyren med Fudge? Manligt Martin...manligt."

Kommentarer
Postat av: hegl

jadå, mycket manligt :P

2010-06-18 @ 03:18:34
Postat av: Hrm.

Klart du ska ha fudge med dig. Är det verkligen nåt att fundera på?



Du kanske kan kleta in hela burken i håret och ha det där... redo att använda hela sommaren.

2010-06-18 @ 09:41:00
Postat av: martin

Lol

2010-06-18 @ 11:15:53
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Emelie

En jätte bra blogg måste jag säga. Följa varandra på bloglovin?:)

2010-06-18 @ 14:22:15
URL: http://filmhelaveckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!