Kom och kolla vet ja!!

Är tokladdad inför kvällens uppträdande då jag är ensam entertainment på en Rockabillyfest. Det blir en väloljad 20 minutare och så eldshow på det. Själv kör jag tema gangster ala 50-tal på klädsel, kommer bli grymt.

Måste hinna ikapp med tidens händelser, har lite historier på lager som måste formuleras. Satsar hårt ståuppen såklart så man inte står och stammar på scen istället. Använder en boomerang från Australien som övningsmick. KÄNSLA!!!

Vill påminna om mitt körschema för den närmsta framtiden.

31 mars, Göteborg, Gött i Mössan.

7 april, Gävle, GASTA.

13 april, Stockholm Katarina Sjöfartsklubb - Denna vill jag sälja slut till sjöfolk såklart. Tipsa nu folk på färjor i Stockholm att boka in tid här. Här är länken till vårens schema för Katarina. Ring på, 08 - 640 94 96 för att boka in er.

13 april, kort gig på klubben komikaze senare på kvällen.

14 april, Kalmar Högskolas branchdagars middag på kvällen.

15 april, Stockholm Tiny Comedy.

22 april... domedagen... påmönstring igen.


Kommentarer
Postat av: Robin

Kommer med en kompis till Gött i mössan imorn !!!

Så får hoppas att det är värt det !

2010-03-30 @ 16:45:10
URL: http://sjogurka.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Fan du samlar på dig en del tid du! Lite avundsjuk är jag allt..

2010-04-08 @ 14:23:33
URL: http://erikkeding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!