Martin Johansson med i tidningen sjömannen!

Ligger och filar på historien om SEKO-sjöfolks årsmöte. Känns som att det är en grej jag inte bara kan sladda ur några bokstäver hur som helst, en vill ju lyckas få in några "bordeline" skämt om vårat kära fack.

I alla fall, roligt att nämna är ett reportage i den fackliga tidningen SEKO-sjöfolk i aprils upplaga.



 

I samband med detta har Sveriges Radio Gotland hört av sig för en intervju. Så nästa vecka ska vi boka in mig en morgon mellan 07 och 07:30. Om jag också kommer till Gotland i sommar och kör någon form av stand up, så kommer jag nog få lite hjälp med det också.

 

Det finns att göra hela tiden just nu, men det är ju tack vare denna blogg som det hela sker.

 

Tack alla ni som gillar det jag gör!!


Kommentarer
Postat av: Storebror.

"Annars har Martin nästan avbrutet seglat..."



'avbrutet'? Inte oavbrutet, inte?



Bra fotograf dom har sen. Dom lyckades verkligen få till den där 'jag är 30+ och sliten' looken som alla vill ha på bild.



Vänte li... det där är min tröja. Var min tröja, kanske, men vilket som så har du arrvegods på dig, som en duktig liten treåring :p

2010-05-06 @ 20:58:59
Postat av: Martin

lol

2010-05-07 @ 00:09:29
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: barbiegris

ser bra ut! jag hejjar på dig!

2010-05-07 @ 10:45:07
URL: http://barbiegris.blogg.se/
Postat av: S

Tycker verkligen att du ska komma till gotland o köra lite stand up, de behöver vi! ;D

2010-05-29 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!