Brorsan saboterar.

Det var min bror som var inne och bytte ut till en gayig rosa design. Brorsan har mitt inlog för säkerhetsskull om jag behöver hjälp. Han utnyttjar min givmildhet. Jag försökte prata allvar med han:

- Brorsan lägg av!
- ÄG!
- Näää, det där var sabotage.
- ÄG!!
- Nej brorsan du måste ha mera fantasi, mera inlevelse!
- Hahaha, du är så jävla ägd!
- Alltså... Nej... jag ger upp. Ok... Du äger mig...
- HAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAA!!! DU är MIN ägodel! DU ska göra som JAG säger i fra....

Klick!

Kommentarer
Postat av: Ch.

Alla storebröder har automatisk ÄG-rätt på småsyskon, oavsett vad lilleskutt säger :D

2007-08-16 @ 04:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!