Broströms tror dom är gud.

Broströms är inte sena med att försöka övertyga sin personal om att dom är guds gåva till människan. Detta gör dom med att skicka ut propaganda artiklar i konstiga reklamtidningar. Vissa sjömän ser det som en bedrift att få komma med i den här tidningen. Jag ska skicka in en bild när jag saggar på tidningen och hoppas på att den publiceras.


image74

Haha, ska sagga i fejset på han!

Jag bläddrar lite i tidningen i hopp om att dom ska skriva något som gör att dom förnedrar sig själva. Och jag hittar en artikel som handlar om sin personal! Aha!

image75

Ni har verkligen lyckats med detta Broströms!

image76image77

image79image78

Alla vi här tackar er Broströms när vi läser eran propaganda. =)

image80

Stöd för dom yngre! Tack Broströms! Hmm... Vänta nu. Står det "min" personal?

image81

Ja det står MIN!? Va fan är detta Broströms? Är detta ett försök till ÄG?

Jag tolkar detta som ett äg... Jag ska göra allt som står i min makt till att claima tillbaka detta äg av Broströms personal. Det är nästan lite läskigt när man upptäcker dom subliminala försöken att MANIPULERA OSS!

Jag försökte visa detta för Jeffrey som är gammal i gemet och har faktiskt lite inflytande på kontoret. Han är med på lite möten då och då. Jeffrey svarar med denna klockrena bild och kommentar. Jag citerar:

image82

"Tack Broströms för att ni anställde Martin!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!