Bröstvårtor och dess närområden

Så här går "hitta bröstvårtan" leken till. Här är en länk till Simons bidrag på hur reglerna går till. LÄNK!

image86image87

Jag siktar och missar...fan också. (Kalle kunde inte hålla sig borta från snuset under tiden jag siktar.) Nu försöker jag ta i hand med Kalle och tacka för en god match.

image88

- Skit ner dig!
Ropar Kalle och springer bakom en vägg, ger mig det 'onda ögat' för att sedan fortsätta med ilfart in i sin hytt för att idka lite brunögepill.

Kommentarer
Postat av: Ch.

Förklara gärna lite djupare allt om brunögepill, det kvarstår frågetecken i ämnet.

2007-08-15 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!