Hålla på o hålla på

Ännu en dag avslutad och snart är augusti slut. Jag frågade kapten härom dagen varför Broströms redan börjat straffa mig. Det ser nämligen ut så här på avmönstringspappret.
image213
Frågetecken betyder att jag inte har någon avlösare. Dom ska alltså hålla mig fången här tills jag totalt psykar ut. Grymt...

Inga problem Broströms, så länge ni massutskickar mail som jag kan roa mig åt och ger mig mat som Sigges baconbiffar är det lugnt. Sen är livbåtsövningen på Verity är under behandling och imorgon ankrar vi utanför Rotterdam. Mmm, Holland... =)

Vi har också en inspektör ifrån Broströms ombord som kollar runt i båten. Han sa till mig att båten var dåligt underhållen, jag förklarade att vi kämpar för Broströms träningspoäng istället! Det är ju det som är viktigt här inom bolaget.
image214
BBCG

Kommentarer
Postat av: Storebror

Och dagens citat från Martin blir: "- Jag vill liiiiiida... " från ett av hans första inlägg. Grattis Martin, somliga får sin önskan... menar, sitt straff uppfyllt direkt. Busted.

2007-08-25 @ 08:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!