Sorry Jens jag kan inte vänta längre!

Bidraget kommer ifrån super-matrosen Jens Eriksson.

image69

Notera "arbetsskorna"...

Den här stackars filipinen måste verkigen vara hatad av någon överstyrman. Kan fan inte riktigt greppa själva bilden på någe vis. Jag låter Jens lägga en kommentar om hans jobbiga egenskap förutom choking.

Jag frågar Broströms:

- Är detta safety?

Jag blir tokig. Varför i hela helvetes har han en jävla plastpåse över huvudet Jens? Vänta nu... Jag har sett detta förut...

Aha! (Martin firar med att vika ihop ett litet pappersflygplan och kasta det överbord.)

När jag var i Amsterdam senast råkade jag snubbla in på en gaybar med merparten lebbar. Förutom att dom flippa när jag sa att jag var straight, så klädde dom på sig plastpåsar och hoppade omkring på borden och skrek något helt obegripligt på holländska. Detta skedde den sista kvarten stället var öppet.

image70

Hittade den tillslut!

Var i Amsterdam i somras(ensam). Smög upp kameran och fotade lite diskret. Jag fick ett totalt skrattanfall efter denna bild, skrek att det var "fucking hilarios" och "you have perfectly good clothes under your GARBAGE bags". Då vände sig bögen på bilden om och bad mig gå... Vill inte veta hur mycket brunögepill det blev efter det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!