Fuck you fucking USB hål!

Min kära lilla skitkamera ifrån 2003 kämpar febrilt för sitt liv just nu. Sanden på Fraser Island lyckades krypa sig in ibland Figges små rörliga delar och en gång var det så illa att han skrev Error2 över hela skärmen.

Jag smekte honom försiktigt över linsen, kysste ömt på slutarknappen i hopp om att han skulle repa sig. Tillslut hörde jag ett segt mekaniskt ljud och zoomen rättade till sig till sitt fulla.

Så det är nu med en sjuk liten kamera jag knäpper av mina kära bilder. Här följer några av dom mest minnesvärda bilderna hittills...

Ok, shit vilket antiklimax. Den här förbannade datorns USB kroppsöppning fungerar visst inte. Jag ger fan upp snart... Allting är så jävla krångligt hela tiden!!!!

Ska gå och skriva en liten egen lista på fruktansvärt fula ord. Kan faktiskt ett på Holländska, dom Holländska grabbarna Kevin och Jörgen lärde mig det.

Vi var helt amazed över att vi faktiskt kunde mera om hur ett dildoparty är uppbyggt än om varandras länder. Vi började då våran allmänna utbildning genom att lära varandra fula ord. Det Holländska språket har en fruktansvärt stor ansamling fula ord faktiskt!!!

Mojo!

Det är det enda jag kommer ihåg dock. Det är tydligen en direkt översättning av en person som kommer ifrån Mongoliet! Haha, vad smidigt!

Dom använder alla möjliga vanliga ord som svärord!

Genialiskt!

Kommentarer
Postat av: Elin & Hanna.

Hej valdens basta Martin!

Saa roligt att du kommenterar var resedgabok, vi garvar varje gang!

Du ar inte trott pa all aventyr och kanner att en vecka in the outback skulle va najs? Va sajs om Mitchell., en trevlig liten stad som defentivt skulle falla dig i smaken. Kom igen!

Du ar otroligt saknad och vet inte hur manga ganger per dag som vi sager " oh, nu skulle Martin varit har".

Ser fram emot dig och husbilen. Kommer spontanhulka konstant!!

2007-12-16 @ 09:40:41
Postat av: Martin

Mina älsklingar! Jag saknar er också!

Själv har jag svårt att riktigt greppa hur roligt vi kommer ha det in ze caravan!

Vi vill höra Buzzcocks spela!

Shit kommer heller aldrig glömma hur smidigt jag lyckades fisa i Hannas närhet utan att hon märkte något! =)

KRAM!

2007-12-16 @ 10:04:37
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: MaDeLiÑo

Martin jag hoppas du inser att vi måste gifta oss efter ditt love-message... Dessutom är det publicerat kommentaren @ min blogg så förvänta dig ett drös nya stalkers din
lilla finurliga romantiker, va! Se nu vad du har gjort. Jag tänker på dig och dom där psykedeliska ögonen...

/Fnitterfånig betuttad Madeliño

2007-12-16 @ 14:24:17
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Martin

Jag ska ha minst tre barn har jag bestamt ok? Du kan fa komma pa alla namnen sa lange det ar minst tre barn.

Kram pa dig min framtida fru!

2007-12-17 @ 00:06:43
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!