Magnetic Island

Mmm, en härlig morgon, jag blev väckt av städtanterna, upptäcker att någon snodde en T-shirt ifrån mig igår och sedan vänder jag mig om.

Där ligger min rumskamrat och moonar mig, japp, faaaan va najs!

Nej då, det är en fullständigt perfekt morgon för det har slutat regna. Fåglarna kvittrar, geckoödlorna kryper omkring och lite fler backpackers har börjat checka in. Det är snart nyårsafton, Benny Benassi börjar spela vid midnatt och jag vet redan nu att den natten kommer bli odödlig.

Igår trotsade jag ändå regnet och gick på en walkabout i uppe i bergen. Jag är fortfarande helt hypnotiserad av naturen här. Så mycket djungel!

Och så vet jag vilket djur jag ska bli återfödd till...

Survival of the fittest är det som gäller idag, och så sover dom 23 timmar om dygnet. Jag såg en Koala ute i det vilda, jag stannade upp, satte mig på en sten bredvid honom och bara stirrade i säkert en 20 min medans regnet plaskade i ansiktet.

Härlig, underbart och helt otroligt!

Shit vilket seriöst inlägg... Men jag har hört ett rykte om att min mormor varit inne här och gluttat. Det känns riktigt konstigt.

Hmm...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar dig och din uppvaknande själ ett riktigt Gott Nytt År.

2007-12-29 @ 17:38:05
URL: http://InQubuz.com
Postat av: Loooys

Oh,hälsa de söta pandorna,ödlorna och hela grönskan! Avis.. hmpf. ;) Hoppas du får en hejdundrande nyårsafton! /

2007-12-29 @ 17:54:33
URL: http://louiselr.blogg.se
Postat av: Martin

Tack detsamma på er båda två! Och Inqubuz, jag ska se om jag kan hitta en filmkamera här nere. Filma någon extremsport iaf!

Shoo!

2007-12-30 @ 08:35:21
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!